juli 2009

Harry Potter and the Half-Blood Prince

N har jeg havna p Oppdal.
Jeg, Marius, Jrn og Fredrik var p kino og s Harry Potter! Wee :D Frste gang jeg har vrt p kino og sett Harry Potter uten pappa :( Vi har sett alle de andre filmene sammen p kino. Menmen, nr filmen kommer midt p sommeren s blir det vanskelig flge tradisjoner!:P I morgen skal vi foresten se Istid3, kansje :P Ahh, kino<3 Det var enda en film som s litt spennende ut, men n fr det faen meg vre nok!! :D
harrypotterhalfbloodprincereview2

Lan i stua!

20072009001
Magnus, Annette, Marius, Jrn og meg! ;D

Rockevg

Eller Rkvg som det egentlig heter.
P fredag lurte Jrn p om han kunne komme p besk og ligge over til Lrdag, men det gikk ikke s mange busser s sent p kvelden s det funka ikke. Derfor tok vi med han til Rkvgen p Lrdag! :D Jeg og Annette kjrte motorsykkel utover mens Jrn og Marius satt p og var eksosryper. Det var utrolig fint her p lrdag da vi kom, men i gr og i dag har det regna litt.

Molde

Slik var moldejazz:
Dag 1: Vi kom til Molde i halv elleve-tiden p kvelden og fikk beskjed om at vi ikke fikk senger. Vi mtte ligge p harde gymmatter.

Dag 2: Frokosten kom en time forsinket, som frte til forsinkelser i vinga vr. Klokka 3 spilte vi i Molde og da spilte vi ganske mye rart, siden trommisen ikke hadde vrt med p sangene fr tidligere p dagen. P kvelden kom jeg ikke inn noe steder fordi jeg ikke er 18, og vi mtte tilbringe enda en natt p gymmadrasser.

dag 3: Vi fikk ikke frokost, men klokka 11 fikk vi beskjed om at vi mtte pakke og vre ute av skolen fr klokka 12.Klokka 12 skulle vi egentlig ta en bt ut til ey y hvor vi fikk gratis mat og drikke, men vi klarte ikke rekke den bten eller den som gikk klokka 1. men det kom en bt 20 min etterp. Da ble det endelig mat, og konserten klokka 4 gikk ganske bra.

Men uansett s var det en fin tur!
16072009
Bussen til Timbuktu

16072009001
Ste kattunger!

17072009
Ute p ya, Molde i bakgrunnen

Hussto rocker i Rockevg!

Onsdag 22 Juli rocker Hussto i Rockevgen (Rkvg, alts)! Det er definitivt verdt sjekke ut!
stjrna
Vi sees der!

Moldejazz!

I morgen reiser jeg til Molde med resten av gjengen i Midtnorsk Ungdomsstorband! Vi skal spille p Moldejazz Torsdag og Fredag. Be there!
180pxmoldejazzlogo2

Marius med kortet mitt!

N har jeg sendt Marius p butikken med MITT KORT. Lurt? Time will show...
Var i byen med Marius og Annette i dag. Jeg og Annette var til Tove og fikset hret mens Marius lekte seg p tre45 eller noe snt. N har jeg gjort det store med hret. Jeg har satt p extension! Clip on, vel og merke. :)
Etter det dro jeg, Marius og mamma p ikea. Der kjpte vi oss 3 cd-hyller :) S dro vi til Annette og Kristin og spiste pizza :)

Innspilling med Hussto!

I dag var jeg med Hussto i studio! Og gjett hva, jeg fikk vre med kore p den ene sangen og det hres helt sykt rtt ut! Jeg sang to stemmer pluss at Stian la p noe basstemme. Det hres ut som et helt kor! Og det er bare litt av alt det sykt brae som kommer p ep'en til Hussto til hsten! Gled dere! Lp og kjp! Hussto er jvlig bra!

11072009001
Anders teipa skoene til Stian i taket

11072009
Stian sov et par timer

Jeg vet jeg er st, Anita :)

Ja, jeg vet jeg er st Anita :) Men vil du se noe VIRKELIG stt? :)
07072009002
Tenk deg hvor st han var da han l der og blunket med ett ye til meg da ;)

Rawr!

jacketdxl7557083909090226284
(Jakken, ikke dama!)

Psykologen gir meg masse piller!

Neida, det er bare mamma som gir meg omega-3, zinktabletter, c-vitamin og nattlys forte(wtf). Og masse vann! Jeg m p do hele tiden n! :(
Jeg og mamma har foresten tatt sol i dag :) Vi skal gjre det i morgen og p torsdag ogs :) Jaaa, bli brun! :D det som er bra med solarium er at jeg ikke gr inn fordi jeg blir lei av ligge i ro. I solariumet blir jeg liggende samme hvor lei jeg blir, og uansett s er jeg inne fra fr da:P Har ogs vrt til frisren og pratet litt :) Funnet ut noe gy jeg skal gjre n! Men det er hemmelig! Kan ikke risikere at Marius stikker innom bloggen min og finner ut av det, for jeg skal overaske han! Hper jeg fr fixa hret til fredag n da :P Spent ^^,

Jeg er hos mamma igjen!

Det er veldig lite gy vre alene i eiligheten mens Marius er p Oppdal og har detfint med alle vennene sine :( Jeg sliter meg opp alene om morgenene og jobber i noe som fles som en evighet fr jeg kommer hjem til tomt hus. S sitter jeg der hele resten av dagen alene. Det var ikke noe for meg s mamma tok meg med hjem og tilba seg kjre meg p jobb om dagene. Hun sa hun ogs kunne lage frokost og matpakke til meg, og vekke meg om morgenen ogs! Jo, takk :) Men! Jeg har vrt slem, for helt siden jeg ble sammen med Marius har jeg ignorert kosebamsen min, Goe. Det er ikke plass til han i senga mer, og han blir aldri med p Oppdal og alle de andre stedene jeg reiser til med Marius :( Og det verste er at jeg har begynt glemme ta han med nr jeg reiser alene og! N som Marius ikke er her burde jeg jo ha tatt med bamsen min, men det tenkte jeg ikke p :( Jeg har alltid tatt med bamsen min! Helt siden jeg fikk han den frste jula mi. Jeg har alts hatt han s og si hele livet. Han har vrt med p bttur, fly, til Slovenia, Sverige, alle plassene jeg har dratt! I barnehagen ogs! Jeg skal hente han i morgen fr jeg drar til mamma etter jobb!
Det fles som om jeg er innlagt p psykiatrisk.
Jeg er bombesikker p at jeg hadde blitt innlagt om en psykolog hadde visst hva som rullet rundt inni hodet mitt om dagene. Jeg fler meg helt sprekkferdig av altmuligrart jeg ikke helt kan sette fingeren p hva er. det ble kansje en rar setning, men jeg forstr den hvertfall. Kansje eksploderer jeg i natt.
Jeg savner deg masse Marius!<3

Sint katt? :D

Jeg gikk tur med Titus i ste, og nr vi kom tilbake satt den hvite katta utenfor dra mi igjenn :P Katta likte ikke Titus s veldig godt :) Titus spiste foresten opp leverposteien min :(
0607200900406072009
06072009003

Det suger

jobbe. En uke igjen. Kunne ha vrt til Marius n, men m vente til fredag :( Jeg er trtt og lei meg.. og helt alene..

Everybody loves the 90's!

Hater innrmme det, men jeg synes faktisk det er litt gy hre p de gamle sangene vi hrte p da vi var sm! :) De er fancy og fengende! Wee! :D Utrolig spesiell musikk! :P
ARTI :P

Fotokonkuranse: Beste tatte bilde

Jeg deltar i fotokonkuransen p: heea.blogg.no

Bidrag 1:
ghost2
En dag vi "spilte fotball" kom det et par gutter som prvde skremme oss. Han ene hadde p seg spkelsesdrakt og da spurte jeg pent om jeg kunne f ta noen bilder av han :) Dette bildet ble utrolig bra etter litt redigering :)
Liten gutt helt alene i den mrke skogen :)

Bidrag 2:

squirrel
Et lite ekorn jeg traff da jeg var i London. Vi ga den ntter og da satt den helt stille s vi kunne ta nrbilder av den :)

Bidrag 3:
jrn2
Vokalisten i bandet "Hussto". De spilte p 16 mai rock da jeg tok dette bildet. Det er litt spesielt for scenen var veldig liten og bandet sto tett, men ingenting annet en vokalisten ble med p dette bildet! Jeg liker dette bildet veldig godt!

God kveld!

I dag har jeg lekt med hunden i parken som jeg s fint kaller det :) Titus stakk av med godteriboksen sin, men nr vi endelig fikk tak i han s fikk han da bre den nr vi gikk hjem ;) Nr jeg sier "stakk av", s var det ikke slik at han rmte fra oss, for der vi slapp han ut er det gjrder, s han kom seg ikke bort fra gressplenen;)
04072009
N sitter jeg og hrer p at han prver grave seg ut av buret. Han vil ikke sove! det vil heller ikke jeg s jeg skal se litt "Heges beste" fr jeg legger meg.

Seksring gjenglemt p hotell i Geiranger

Stranda (NTB): En seks r gammel gutt ble gjenglemt i en hotellresepsjon i Geiranger lrdag. Da familien reiste videre etter en rast, sto gutten grtende igjen.

-Vi kommer til sende en melding til barnevernet, for slik gr det ikke an behandle barn, sier operasjonsleder Trygve degrd i Sunnmre politidistrikt til NRK.

To timer tok det fr guttens reiseflge kom tilbake. I mellomtiden hadde hotellpersonalet satt i gang en leteaksjon etter guttens reiseflge, tre biler og mange slektninger.

-Vi fant dem ingen steder. Heller ikke ferjene hadde sett reiseflget p tre biler. Og politiet visste ingenting, sier Ola Grande ved Grande Fjord Hotel.

Gutten skal vre norsk statsborger, men fortalte selv at familien er pakistansk. Han snakket drlig norsk, men klarte til slutt fortelle navnet p moren, opplyser politiet.

Moren var ikke selv med p turen, men kontaktet reiseflget som kom tilbake for hente gutten.

Sykt.

I've got money!

Jeg har tjent penger:
Malt garasje: 1000 kr
Vasket p evjen barneskole: ikke ftt lnn enda (blir kansje over 7000 :)
Maler hus hos mamma: ikke ftt noe lnn enda

Og helt til slutt, det aller strste: JEG HAR FTT FERIEPENGER FRA KULTURSKOLEN: 9,29 KR! Ja du leste riktig! 9,29 kr! XD latterlig

Foresten s kom Lotte akkurat med to bukser jeg ga henne for dritlenge siden fordi de ikke passet mer. Vel, de passer n. Merkelig. Jeg har ikke akkurat blitt tynnere da.

Happy days have vacation too

Jeg grt snn i morges da jegmtte g p jobb. da visste jeg at nr jeg satte meg p sykkelen og syklet s kunne det bli 3,5 uker til jeg fikk se Marius igjen.Jeg grt og grt, men forhpentligvis fr jeg anledning til reise til Oppdal neste helg. Etter det fr jeg mest sannsynlig ikke se han fr slutten av Juli. N er jeg tilmamma. Nr jeg er her slipper jeg vre helt alene nr Marius erspiller med Hussto, men i neste uke m jeg vre p Orkanger alene for jeg m kjre klokka 5 om morgenen for rekke jobbenhvis jeg skal vre her.

Jeg savner Marius snn. Han la igjen en liten lapp til meg fr han dro. jeg fant den da jeg kom hjem og da begynte jeg grte igjen. Tenk at det ikke skal mer til enn at Marius skal vre borte et par dager fr jeg begynner grte. Jeg har vondt i hele kroppen. P jobben i dag skrev jeg en sang om hvor lei meg jeg er for at han mtte riese bort. Den heter "happy days have vacation too", og den er et amatrmessig forsk p skrive fritt, uten tenke p rytme eller at de jvla linjene m rime. Jeg skriver alltid i rim, men det er teit. Eller, ikke hele tiden, men nr det er snakk om slike flelser s er det teit tenke p at det skal rime. Foresten s legger jeg ikke ut sangen her, for jeg synes det er flaut. Tenk om den suger mer enn jeg selv tror.

Ellers s har jeg, Annette og Lotte mala i dag. Lotte suger nr det gjelder male.
03072009001
Hun kalte meg foresten Fi**unge fordi jeg stjal godteri.

Marius mista den tingen p motorsykkelen igjen, og denne gangen fant han den ikke :( jaja.

Gjett hvem som har kjpt mere klr

Jeg og Marius kjeder oss nr vi bare sitter hjemme og sturer s vi kjrte til Oti! Marius fikk kjre motorsykkelen da vi skulle hjem igjen :) Da ble han glad!
01072009002
0107200900301072009
Siden jeg likevel har tjent 1000 kr allerede i sommer og fortsatt skal f masse mere lnn her og der s unnet jeg meg noen billige saker :P Tightsen er bare for spesielle anledninger! Jeg tror virkelig ikke jeg noen gang kan finne p g med den til vanlig :P

Tubekjole, bikbok 50,-
Tights (laksetights!), bikbok 50,-
Tunika (eller hva faen man kaller noe snt), Vero Moda 50,-

01072009005
Vi fant ut at vi skulle se en film i kveld. Etter Ugly Betty sklart! :) Det ble YES MAN! Og prisen str p coveret :P